piatok 1. marca 2013

Nový život V.

"Zamerala som sa na konkurenciu... porovnávala sa a vtedy som to vydržala."


Presné znenie motivačného mailu, ktorý mi poslala H. Teraz sedím za stolom a s úsmevom na tvári do seba lejem litre studenej vody.


Moje narodeniny sa každým dňom blížia a ja dokončujem wishlist. Milujem písanie zoznamov.
V posledných dňoch som poriadne škrtala v zozname ľudí, ktorým sa dá veriť. Mám novú partiu kamarátov a plánujem s nimi nejaké akcie hlavne počas prázdnin. Najlepšie na tom je to, že moja nová topgirl (obľúbené dievča) tiež verí na zázraky detoxikácie. Podporujeme sa navzájom. Najlepšie je to, že mám prístup k novým možnostiam, čo sa týka vzťahov. V poslednej dobe to začínalo byť monotónne a stereotypné. Pozvaná na rovnakú kávu do rovnakého podniku od rovnakých ľudí. Ak niečo naozaj neznášam tak je to stereotyp. 

S mojim chudnutím je to také rôzne. Snažím sa zlepšovať všetko čo sa dá. Motivujem sa konkurenciou (nerada to priznávam, ale zneužívam na to M) a skúšam nové veci. Začala som s detoxikáciou na vlastný spôsob. Cigarety, voda a žuvačky. 

Škola je najväčší boj. Včerajšia trojka z matematiky bola asi najväčším sklamaním. Nenávidím dostávanie zlých známok. Je to jeden z dôvodov, prečo sa učím. Keď na koncoročnom vysvedčení ako jediné dievča z triedy mám samé jednotky, nikdy sa neubránim škodoradostným úsmevom. S motiváciou pre učenie nemám problém. Konkurenciu vidím jasne a snažím sa ju poraziť. Nerobím to tak nápadne ako niektorí, ale občas ju požiadam o pomoc pri riešení príkladu. Milujem ochotných ľudí.

Keďže prázdniny začali, pozvaní na rôzne akcie je viac než dosť. Plánujem nadviazať vzťahy s dávno zabudnutými a ukázať im, že som sa zmenila. V období najväčšej nudy si napíšem zoznam (zase) ľudí, ktorí mi ublížili a s ktorými nechcem mať už nikdy nič spoločné. Okrem toho, že sa im poriadne pomstím za všetko. Som späť mrchy, máte sa čoho báť.


--H

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára