štvrtok 8. augusta 2013

8.8.2013

Liquid

Sedím o piatej ráno pri počítači a zožieram sa myšlienkou na to, aká som sprostá. Vážne. Vyrobiť si trapas svetových rozmerov sa podarí len mne. Rozmýšlam nad tým, kde si vykopem kanál, ktorým sa budem nasledujúce 3 roky plaziť. Dobre, dosť bolo fňukania. (klik Celý článok)

Kým som tu nebola, s mojou váhou sa nič zásadné nedialo. Ale potom prišiel ON. A ja som sa asi zamilovala. Vážne. Rozumie mi úplne vo všetkom, máme rovnaké názory. Desí ma tento pocit, pretože sa mu v posledných rokoch vyhýbam ako môžem. Nechcem sa namotať a potom skončiť so zlomeným srdcom a nízkym sebavedomím, zavretá v izbe ako asociál. Vážne poznám veľa odstrašujúcich prípadov.
Zamilovanosť má aj svetlé stránky. Jednou z nich je, že už 2 dni viac-menej hladujem a nejako neviem spať. Tá hladovka prišla sama od seba, ale pripomenula mi, že ak si ho chcem získať, musím vyzerať dokonalo.
Takto ráno mi nejako slabo prúdia myšlienky, takže dnes ešte určite editnem.

Dnešný jedálniček:
R: kúsok koláča  MIA, ibalgin, 3 kávy
D:-
O:-
Ol: toast, vitamín C
V:-
Pitie: voda, káva
Pohyb: pochybujem o tom, že sa dnes postavím na nohy, nie ešte ísť cvičiť
S tou miou to tiež nebolo naschvál, ale nejako mi prišlo zle. Ani sa tomu velmi nedivím.

--H

2 komentáre:

  1. Keď to s tým chalanom nevyskúšaš, neuvidíš, čo sa stane. A ber to pozitívne. Ak to nevýde, určite nebudeš chceť jesť. Jedálniček je jedno veľké WOW!

    OdpovedaťOdstrániť