nedeľa 7. septembra 2014

7.9.2014

'Friends'

Ako každý víkend za posledné mesiace plné depky som celé dva dni nikde nebola. Proste som zavretá v dome od piatku. Chytá ma z toho trochu hystéria, ale D na mňa nemal čas a v sobotu sme sa škaredo pohádali, takže som len ležala a pozerala do steny. Najsvetlejší moment celého môjho víkendu bol komentár mojej mamy 'Ty si schudla?' po tom, čo ma dlhšiu dobu nevidela. Nemám pocit, že by som nejako extrémne schudla, trochu sa mi zmenšilo brucho, ale aj to len vďaka minimálnemu príjmu jedla. (klik Celý článok)

Nie že by som bola outsider bez kamarátov, v piatok ma volali von viacerí, ale ja som po rozhovoroch s D mala chuť zaliezť niekam, kde je tma a zostať tam navždy. Budúci víkend si budem musieť nájsť nejaký vhodný program, aby si D nemyslel, že okrem neho pre mňa nikto iný neexistuje. Neviem prečo, ale mám taký pocit, že si myslí, že bez neho som úplne stratená.

Čo sa jedla týka, nebolo to vôbec také zlé + som k tomu dosť vela cvičila, behala, atď. Dnes asi trochu horšie, ale stále to nebol nejaký brutálny prežer. Tolko som približne jedla v čase, keď som nemala problém s tým ako vyzerám a teraz sa mi to zdá neskutočne vela. Tiež sa vám to stáva? 

2 komentáre:

  1. mne sa to stava vecne, ked si premietnem dobu cca pred pol rokom, jedla som omnoho viac ako teraz a bola na tom ovela lepsie aj s vahou aj psychicky....teraz bud nejem alebo sa totalne prezeriem :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rada si ťa pridám :) hm je to pravda...kedysi som jedla tak milión krát viac a nikdy som nepribrala a nikdy som sa necítila ako tlsté prasa po jednom nanuku alebo tabličke čokolády. ale už to tak bude navždy..ak do toho spadneme, povlečie sa to s nami či chceme, alebo nie. držím ti palce v chudnutí aj s chlapcom :)

    OdpovedaťOdstrániť