utorok 9. septembra 2014

Nový život XII.

Rain


Mám takú melancholicky pažravú náladu, úlohy na zajtra ešte nedorobené (ani som nezačala), ale aspoň som bola cvičiť a som maximálne spokojná. Chudne sa mi nejako zvláštne. Mám pocit, že som zjedla obrovské množstvo jedla a váha mi aj tak ukazuje stále lepšie a lepšie čísla. Nevadí mi to (:D), len mi to pripadá zaujímavé. (klik Celý článok)


S D sme sa udobrili, zdá sa, že všetko je tak ako má byť a ja sa môžem spokojne venovať mojim ostatným problémom.
1. Nie som spokojná sama so sebou. Nejde tu o to, či som tučná alebo nie, ale tak všeobecne. Sú veci, ktoré by mohli byť lepšie. Napríklad potrebujem kopu nového oblečenia, ale s tým počkám ešte aspoň dva mesiace, kým schudnem ešte aspoň 5kg. Inak by som to po krátkom čase mohla rovno vyhodiť. Aj moje vlasy potrebujú zmenu. Chcela som najprv tmavšiu farbu, ale tá sa ku mne nehodí, takže sa snažím nájsť niečo medzi svetlohnedou a blond, v čom by som vyzerala dokonalo. Potom sú tu klasicky nové spôsoby líčenia, účesy...atď.
2. Noví ľudia. Mala by som sa začať stretávať s niekým novým. Nemyslím tým, že by som rovno chudákovi D nasadila parohy, to v žiadnom prípade, ale treba mať mužské známosti, ktoré sa dajú zneužiť (šofér, donášková služba, osobný kuchár :D). Také tie šialene zamilované typy, ktoré to pár mesiacov drží, aj keď racionálne vedia, že k žiadnemu fyzickému kontaktu nedôjde, ale aj tak sú vždy poruke.
3. Určenie cieľov a priorít. V tomto som nikdy nebola dobrá. Teraz sú však mojou hlavnou prioritou tri veci. a) mať perfektnú postavu; b) mať dokonalého princa (toho už mám, takže už mi zostáva len si ho udržať) a po c) dostať sa na najlepšiu možnú univerzitu.
4. Nájsť si niečo mimo školy. Napríklad aktívne začať behávať. Pretože poobedňajšie posedenia pri káve a cigarete ničomu nepomáhajú. Musím nad tým porozmýšľať, ale ak by ste o niečom vedeli, tak mi dajte vedieť :)




P.S: Milujem tieto dve ženy!

--H

3 komentáre:

  1. zavidim ti ze mas svojho princa, to mne teraz chyba asi najviac :( a aktivitu - zacni pisat poviedky, citat povinnu literaturu alebo proste cokolvek, ten beh je super napad, mozes chodit do fitka, na kolektivny sport, alebo idealne skus bojove umenie - je skvele na uvolnenie napatia a stresu a velmi prospieva postave a tiez tam je hromada chalanov - hovorim z vlastnej skusenosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé moct se cpát a hubnout je můj sen... závist :-) jinak... taky závidím toho prince a chápu tvou potřebu kluků které můžeš využívat, to se vždycky hodí xD taky se sebou nikdy nejsem spokojená xD jinak cosi mezi světlou a tmavou bych doporučovala dát do současných vlasů o pár odstínů světlejší proužky, to krásně a přirozeně oživí ;-) taky potřebuju hadříky, těch nikdy není dost :-) já jeden čas běhala a byla to fajn doba, doporučuju, ačkoli nevím jak to budeš jako kuřačka zvládat, já to zkoušela a co kouřím nedávám to tak jako dřív :-/
    PS: jak jsi to udělala že si můžeš na blogspotu udělat vlastní pozadí a neřeknou ti že je příšerně velká velikost? mě to zaboha nejde, stejně jako to menu nahoře... :-/ a ano, jsem taky na blogspotu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skús určite nejaký šport ako voľnočasovú aktivitu :) ja som tiež chodila na karate napr, volejbal, čokoľvek čo by ťa bavilo :)))) určite sa niečo nájde, a človek sa aj upokojí a zvýši sa mu množstv serotonínu a hned bude šťastnejší :)

    OdpovedaťOdstrániť